Visitants

lunes, 29 de septiembre de 2014

Dimarts dia 30 de setembre (4t a 6è de primària)

Parlar massa...


Un matí el meu pare em convidà a fer un passeig pel bosc i vaig acceptar gustosament. Es va aturar en una corba i després d'un petit silenci em va preguntar:
- A més del cant dels ocells, escoltes alguna cosa més?
Vaig parar atenció i uns segons després vaig respondre:
- Estic escoltant el soroll d'una carrossa.
- Això mateix- digué el meu pare - És una carrossa buida.
- Com saps que és una carrossa buida, si encara no la veiem?
- És molt fàcil saber quan una carrossa és buida, es nota pel soroll. Quant més buida, més gran és el soroll que fa.
Em vaig fer adult i fins avui quan veig una persona que parla massa, que interromp la conversa de tothom, que se sent prepotent i menysté a la gent, tinc la impressió de sentir la veu del meu pare dient: 'Quan més buida, més gran és el soroll que fa.'

No hay comentarios:

Publicar un comentario