Visitants

lunes, 17 de septiembre de 2012

Dimart dia 18 de Setembre (4rt a 6è de Primària)


Avivem la nostra flama
Autor/a: Desconegut/da
Procedència: Col•laborador/a

Vet aquí que una vegada un rei molt ric de l'Índia tenia fama de ser indiferent a les riqueses materials. Un súbdit va voler esbrinar el seu secret.
El rei li va dir: - Et revelaré el meu secret, si recorres el meu palau per a entendre la magnitud de la meva riquesa. Però porta una espelma encesa. Si s'apaga, et decapitaré.
En acabar el recorregut, el rei li va preguntar: - Què en penses de les meves riqueses?
El súbdit va respondre: - No he vist res. Només m'he preocupat que la flama no s'apagués.
El rei li va dir: - Aquest és el meu secret. Estic tan ocupat tractant d'avivar la meva flama interior, que no m'interessen les riqueses de fora.


No hay comentarios:

Publicar un comentario