Visitants

miércoles, 23 de abril de 2014

Dijous dia 24 d'abril (1r a 3r de primària)

CONNECTEM
Super 3 (enllaç)

El gos i el gat, el foc amb el gel,
El fosc i el clar, la terra amb el cel.
El poc i el molt, els núvols i els rius,
el zero i l’infinit.

El meu veí i un nen esquimal,
Els de dalt amb els d’allà baix,
el més tranquil i el més embalat,
Tot està connectat.

Tu amb aquell que no coneixes
Que pot ser l’amic que esperes.

Tot a punt per detectar-nos
preparats per apropar-nos,
comencem.

Els sensors ja estan alerta
i orientades les antenes,
connectem.
 

Tant es si tu ets alegre i jo trist,
si vas de verd i jo vaig de gris,
si ets més d´hivern i jo més d´estiu,
poruc o decidit.

Si vens de lluny o soc jo el de fora,
si estàs perdut o si ets qui em troba,
si els dos volem es fàcil de veure
que podem connectar.

Amb aquell que no coneixes
que pot ser l´amic que esperes.

Tot a punt per detectar-nos
preparats per apropar-nos,
comencem.

Els sensors ja estan alerta
i orientades les antenes,
connectem.

Connectem,
connectem,
connectem,
connectem.

Tot a punt per detectar-nos
preparats per apropar-nos,
comencem.

Els sensors ja estan alerta
i orientades les antenes,
connectem, connectem.

No hay comentarios:

Publicar un comentario