Visitants

miércoles, 23 de abril de 2014

Dijous dia 24 d'abril (4t a 6è de Primària)

TINC LA CLAU
Super 3 (enllaç)

Puc anar enrere i puc anar endavant,
puc sortir i tornar a entrar,
puc tornar a ser com un dibuix animat,
tinc molta personalitat.

De sèrie en sèrie puc anar voltant.
Tots ho estan desitjant.
Jo tinc l'estrella que tots volen tenir,
la càmera m'estima a mi.

Si vols creuar la porta i descobrir
tot l'univers d'on venim,
jo tinc la clau, jo tinc la clau,
jo tinc la clau, jo tinc la clau.

No sóc un gat pringat ni un arreplegat.
Sóc un privilegiat.
No duc cap xip ni cap collar amb el meu nom,
a mi em coneix tothom.

Una gateta m'està esperant
per mi viu sospirant.
És del color del que s'hi posa l'amor,
li tinc robat el cor.

Si vols creuar la porta i descobrir
tot l'univers d'on venim
jo tinc la clau, jo tinc la clau,
jo tinc la clau, jo tinc la clau.

No hay comentarios:

Publicar un comentario