Visitants

jueves, 3 de abril de 2014

Divendres dia 4 d'abril (Cicle Mitjà i Superior)

Una nit vaig tenir un somni.
Vaig somiar que passejava per la platja amb Jesús, i mirant al cel veia passar escenes de la meva vida. Per cada escena  que passava, vaig notar que quedaven dos parells de petjades a la sorra: unes eren les meves i les altres de Jesús.
Quan la última escena va passar davant nostre, vaig mirar enrere, vers les petjades de la sorra, i vaig notar que moltes vegades en el camí de la meva vida només quedaven un par de petjades a la sorra. Vaig notar també que això només passava en els moments més difícils de la meva vida. Tot plegat em va sorprendre i vaig preguntar a Jesús:
- Senyor, Tu em vas dir que sempre aniries amb mi al llarg del camí de la meva vida. Però resulta que durant els pitjors moments de la meva existència només he vist a la sorra un par de petjades. No ho entenc, perquè Tu m’ abandonaves en les hores en que jo més et necessitava-.
Llavors, Ell, fitxant en mi la seva bondadosa mirada em va contestar:

- Fill meu estimat. Jo sempre t’ he estimat. I mai vaig abandonar-te en els moments més difícils. Quan vas veure a la sorra només un parell de petjades va ser justament en els moments de la teva vida on vaig portar-te en els meus braços-.

No hay comentarios:

Publicar un comentario