Visitants

lunes, 24 de noviembre de 2014

Dimarts dia 25 de novembre (4t a 6è de primària)

Dia per a l’eliminació de la violència contra la dona



COMPARTEIX AMB ELS ALTRES: ET FARÀ FELIÇ! 


Viure la generositat significa

Donar amb alegria.
Compartir de bona manera.
Donar una cosa que és valuosa per a mi.

Guardar part dels meus diners o de les meves coses per ajudar a qui ho necessiti.
Compartir amb un somriure encara que em senti malament.
Compartir el meu temps escoltant amb atenció el que altres hagin de dir-me, encara que jo tingui altres coses a fer o realment no m'interessi molt el que diuen.

Estar sempre pendent de les necessitats dels altres, més que de les meves.
Estar sempre disposat a donar el millor de mi a les necessitats dels altres.
Ajudar sense que ningú m'ho demani.

Compartir el meu temps ajudant encara que hagi de deixar de fer altres coses que m'agraden.
Estar pendent de les necessitats dels altres.
Fer alguna cosa cada dia pel bé dels altres, buscant la manera millor i més eficaç de fer-ho, donant sempre el millor de mi mateix.

Jesús, ajudeu-me a ser generós, a compartir amb els altres.

Perquè és compartint on un troba la felicitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario