Visitants

domingo, 10 de junio de 2012

Dilluns dia 11 de Juny (4t a 6è de Primària)


Tinc els altres davant meu, Senyor,
he de mirar-los més enllà
de si em són simpàtics o antipàtics,
més enllà de les meves idees,
del meu comportament i del seu.
He de deixar que siguin, davant meu,
tal com són,
en el seu ésser profund,
i no obligar-los a atacar,
a defensar-se, a dissimular.
Els he de respectar, diferents de mi,
i no voler-los posseir,
ni ficar-los al cap les meves idees,
forçant-los a seguir-me.
He de ser pobre davant d’ells,
no esclafar-los ni humiliar-los,
ni obligar-los a ser servils amb mi.
Cadascun d’ells és únic, Senyor
rics amb una riquesa que jo no posseeixo.
Jo sóc el pobre
que estic a la seva porta,
nu, despullat,
per poder copsar, al fons del seu cor,
el teu Rostre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario