Visitants

lunes, 13 de mayo de 2013

Dimarts dia 14 de Maig (1r a 3r de primària)


Pagat en la seva totalitat

Una nit , un nen es va atansar a la seva mare, que preparava el sopar a la cuina, i li va donar un tros de paper en el que hi havia escrit alguna cosa.
Després que la mare es va eixugar les mans, i  va llegir: 
Per tallar la gespa 5 euros
Per netejar la meva habitació aquesta setmana 1euro
Per anar a la botiga quan m'hi envies 0.50 euros
Per ocupar-me del meu germà quan m'ho demanes 0.25 euros
Per treure la brossa 1euro
Per obtenir bones notes 5euros
Per netejar i escombrar el pati 2 euros
Total que em deus 14.75 euros
La mare el va mirar i molts records passaven per la seva ment. Agafa el bolígraf, gira el full de paper en que el nen havia escrit i va anotar el següent:
Pels nou mesos que et vaig portar a la panxa mentre creixies en el meu interior, SENSE CÀRREC.
Per totes les nits que he estat asseguda al teu costat, guarint-te i pregant per tu, SENSE CÀRREC.
Per tots els moments difícils i totes les llàgrimes a través dels anys, SENSE CÀRREC.
Per totes les nits de temor i per les preocupacions que sabia que tindria, SENSE CÀRREC.
Per les joguines, el menjar, la roba i per netejar el teu nas, SENSE CÀRREC, fill.
Quan sumes tot, el cost total del vertader amor és SENSE CÀRREC.
Quan el nen va acabar de llegir el que la mare havia escrit, hi havia  llàgrimes en els seus ulls. Va mirar directament a sa mare i va dir: Mama, t'estimo. Després va prendre el bolígraf i amb lletres grans va escriure:
PAGAT EN LA SEVA TOTALITAT

No hay comentarios:

Publicar un comentario