Visitants

domingo, 26 de enero de 2014

Dilluns dia 27 de gener (4t a 6è de primària)

Del negatiu al positiu


Autor/a: Desconegut/da
Procedència: Col·laborador/a


En totes les coses negatives que podem dir-nos... Déu té una resposta positiva.

Quan diem: - És impossible
Déu diu: - Tot és possible (Lluc 18:27)

Quan diem: - Estic cansat
Déu diu: - Jo t'alleujaré (Mateu 11:26-30)

Quan diem: - Ningú m'estima
Déu diu: - Jo t'estimo (Joan 3:16 & 13:34)

Quan diem: - Ja no puc continuar així
Déu diu: - La meva gràcia et basta (II Corintis 12:9 & Salms 91:15)

Quan diem: - Estic confós
Déu diu: - Jo t'ensenyaré el camí (Proverbis 3:5-6)

Quan diem: - No puc més
Déu diu: - Tot és possible (Filipencs 4:13)

Quan diem: - He fallat
Déu diu: - Jo et perdono (1 Joan 1:9 & Romans 8:1)

Quan diem: - Em sento abandonat
Déu diu: - Mai més t'abandonaré ( Hebreus 13:5 )

No hay comentarios:

Publicar un comentario