Visitants

lunes, 17 de junio de 2013

Dimarts dia 18 de Juny (4t a 6è de primària)

El far 
Aquesta nit estic en la meva cambra,
sentint-me sol i trist.
Em sembla que tant s'ha allunyat
el meu vaixell de la riba
que ja no podré tornar al far,
que ara es veu llunyà i inassolible.
Sento com els vents bufen fort,
i em tracten d'allunyar del meu refugi.
Les penes, el treball i la solitud
m'allunyen del meu Senyor.
Però avui vull barallar, i ja no em vull ocultar,
lluitaré i remaré, i la meva meta promesa assoliré
doncs no estic sol ara en aquest mar,
m'acompanya el capità. Aquell que va donar
vista al cec, veu al callat, alegria al trist.
Aquest mateix que ordena avui a la tempesta "¡SILENCI!"
i aquesta li obeeix.
Aquesta nit aixeco la meva veu a tu Senyor,
i per fer valer el teu sacrifici
et lliuro avui tot aquest suplici.
Bufa en el meu Senyor el teu esperit, i duu-me cap a tu,
doncs ja no vull naufragar en aquest mar,
i vull per sempre amb tu estar.

D'aquesta forma avui, gràcies a la teva misericòrdia 
puc veure la teva llum i emprenc 
el meu camí cap al far que ets Tu.


No hay comentarios:

Publicar un comentario