Visitants

jueves, 6 de junio de 2013

Divendres dia 7 de Juny (1r a 3r de primària)

Jo tinc un tresor

Una cosa us dic pares:
que jo tinc un tresor
que m’envolta i estima
i em vol veure fer gran.

Sense ell no seria el que sóc,
Jo l
estimo i mai no el deixaré.

Dia a dia jo el trobo
Se que està al meu costat.
En moments d
incertesa
Em vindrà a ajudar.

Ara ho saps, porta escrit el teu nom
Tu per sempre seràs el meu tresor.


NOSTRES MANS AGAFADES
NOSTRES CORS ENLLAÇATS
TU M
ENSENYES PARAULES COM : FELICITAT!

I una cosa fill meu
jo et vull dir:
Que amb la teva mirada
Tu em dones alé.

Sense tu no seria el que sóc,
Jo t
estimo i mai no et deixaré.

El teus ulls se que escolten
Tot allò que ara et dic
I entre plors i rialles
Els meu cor serà teu.

Ara ho saps, porta escrit el teu nom
Tu per sempre seràs el meu tresor

No hay comentarios:

Publicar un comentario