Visitants

jueves, 13 de febrero de 2014

Divendres dia 14 de febrer (1r a 3r de primària)

NOMÉS AMB TU
Macedònia (enllaç)
Pujo al cotxe del meu pare em mira als ulls i em nota rara.
Jo li esquivo la mirada perquè no em podré aguantar.
Però ell em fa aixecar la cara i em pregunta que què em passa
i m'abraça i m'acarona fins que jo em poso a plorar.

T'explicaré què m'ha passat
però tu m'has de jurar que ningú mai no ho sabrà.

Et guardaré el secret serà el tresor més ben ocult,
em cosiré la boca i no, no en parlaré mai amb ningú.

 Et guardaré el secret serà el tresor més ben ocult,
em cosiré la boca i no, no en parlaré mai amb ningú,
només amb tu.

Mentre em moco el pare em calma però estic trista i enfadada,
és el meu aniversari i ningú m'ha felicitat.
Les meves millors amigues han passat de mi tot el dia,
han fet veure que no em veien i ara no sé amb qui quedar.

El meu pare no pot consolar-me i mou el cap d'una banda a l'altre,
te una llàgrima a punt de tirar-se, galta avall però prova d'aguantar-la.
No suporta veure'm tant desfeta i se li escapa que hi ha una sorpresa,
"Les amigues que tu tant t'estimes són a casa amb jocs i serpentines".

He arribat a casa meva i m'he sorprès de meravella.
He fet veure que la festa em costarà molt d'oblidar.
Però el que em queda d'aquest dia és veure al pare fet xixina,
Hem estat ben bé mitja hora entre el riure i el plorar

Però li he jurat que ningú mai no ho sabrà.
Et guardaré el secret serà el tresor més ben ocult
em cosiré la boca i no, no en parlaré mai amb ningú.
Et guardaré el secret serà el tresor més ben ocult
em cosiré la boca i no, no en parlaré mai amb ningú,
només amb tu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario