Visitants

lunes, 27 de octubre de 2014

Dilluns dia 27 d'octubre (4t a 6è de primària)

Charly: No m’estima ningú... Ja em puc morir i tot, que de mi no se’n preocupa ningú!
Lucy: Què et passa, Charlie Brown?
Charly: No tinc amics... No puc dir de cap persona que sigui un amic.
Lucy: Digues: què és un amic?
Charly: Un amic és algú a qui pots clavar un cop a l’espatlla!  Un amic és algú a qui pots prendre el lloc sense que et miri malament. Un amic és algú que desitja veure el programa que vols veure. Un amic és algú que t’estima encara que hi hagi molts altres nois al voltant. Un amic és algú que comparteix la casa amb tu.
Lucy: Em sembla que ho fas massa difícil, Charlie Brown... Sigues com jo. Jo no necessito amics... Sóc autosuficient!
Charly: Doncs, jo no... jo necessito amics! Me’n fan falta! Em caldria fins i tot un amic per als bons moments!
Lucy: Pobre Charlie Brown... Hauria de fer com jo i ja està. No em preocupa fens si tinc amics o no... Precisament per això sóc tan popular!
Schroeder: Saps què és un amic, segon jo, Charlie Brown? Un amic és algú que  t’accepta tal com ets. Un amic és algú que no té gelosia si vas amb altres amics. Un amic és algú amb qui tens coses en comú, Charlie Brown. Un amic és algú que es sent fascinat per la mateixa música que tu. Un amic és algú que no pot suportar la mena de música que tu no suportes. Un amic és algú que et guarda tanda en una cua. Un amic és algú que es baralla per tu quan no hi ets davant. Un amic és algú que t’envia una postal quan està de vacances Un amic és algú que no et critica allò que acabes de comprar.

Snoopy: Un amic és algú que et deslliga la corretja! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario