Visitants

jueves, 19 de abril de 2012

Divendres, dia 20 d'Abril (Primaria)

VAL LA PENA ESTIMAR (Kairoi)


Ja ho veieu, no sé parlar,
no sé pensar.
Però jo sé que tu m’estimes
i per això només,
val la pena viure.

Ja ho veieu, no sé cantar,
no sé ballar.
Però veig que tu em dediques
el teu somriure,
i per això val la pena viure.

Val la pena estimar i ser estimat,
i sentir-se home lliure.
Saber que l’amor pot fer
canviar el món... uououo. (bis)

Jo no sé què m’heu donat,
però el cert és que
el meu cor,
vol cantar amb la vostra alegria,
vol ser com un infant,
i plorar de felicitat.

Si pogués anar més lluny
saber el què penses tu.
Però no em cal perquè Jesús t’estima
i avui amb tu he après,
que val la pena viure.

Val la pena estimar i ser estimat,
i sentir-se home lliure.
Saber que l’amor pot fer
canviar el món... uououo. (bis)