Visitants

jueves, 3 de octubre de 2013

Divendres dia 4 d'octubre (4t a 6è de primaria)

INVENCIBLES
Els Catarres

Jo i tu quin parell de capsigranys,
viatjant per mons estranys,
lluitarem contra gegants
amb les mans nues.

Lluny cavalcant per mil deserts
com “bandidus” a l'oest,
descobrint nous continents
tot fent història.

Junts vam alliberar París
vam tombar el mur de Berlín
i navegant amb els víkings
empunyant l’entorxa.

Com si fóssim Bonnie and Clyde
o un parell de samurais
no ens farem enrere mai
fidels al repte.

Amb tu no hi ha dues nits iguals
no hi ha dubtes ni temors
no hi ha principis ni finals.

Invencibles...

Jo i tu som intrèpids navegants
a la conquesta dels set mars
pioners i agosarats
àvids d'aventures.

Com Neil Armstrong o James Cook
el desig d'anar més lluny,
cap a mons desconeguts
i als seus misteris.

Junts no hi ha dues nits iguals
no hi ha dubtes ni temors
no hi ha principis ni finals.

Amb tu me'n vaig allà on em porti el vent,
l'un al costat de l'altre som més forts i més valents.
Amb tu me'n vaig i escapem d'aquest present

que ha perdut tota innocència i la il·lusió de quan som nens.

No hay comentarios:

Publicar un comentario